Garantia Produselor
Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
Documentele necesare pentru acordarea garantiei pentru produsele achizitionate:
La predarea produsului defect in perioada de garantie, clientul trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
• copia facturii care atesta dovada compararii (dupa caz, certificatul de garantie completat corect, cu data achizitionarii, stampilat si semnat impreuna cu factura)
• produsul, aflat in buna stare fizica ( cu exceptia uzurii normale, determinata de utilizarea lui)
• documentatia tehnica si eventualele accesorii cu care produsul a fost livrat
• descrierea detaliata a defectului produsului • datele dvs de contact: nume, prenume, telefon,mail, pentru a putea fi informat despre stadiul reparatiei In cazul neprezentarii documentelor de mai sus, Almia Beauty Concept S.R.L. nu poate asigura service-ul gratuit.
In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, consumatorului i se va solicita contravaloarea manoperei de investigare.
Garantia nu acopera:
• cheltuielile si riscurile de transport legate de garantia produselor
• orice modificare adusa produsului pentru imbunatatirea sa fara aprobarea scrisa a producatorului sau vanzatorului
• defectele fizice produse in urma socurilor mecanice/termice (sparturi, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari etc)
• garantia nu este acoperita in cazul in care etichetele, insemnele si sigiliile producatorului prezinta stersaturi, modificari, dezlipiri sau alte urme de interventie
• garantia nu este acoperita in cazul patrunderii obiectelor straine sau lichide in interiorul produsului